צרו קשר
מוצרי פרסום
הדמיית מוצרי פרסום
חיפוש מוצרים
חפש שם מוצר או קוד של המוצר

חיפוש קטגוריה
חפש שם של קטגוריה באתר


אפקטיביות של מוצרי פרסום בכנסים ואירועים

מוצרי פרסום > מאמרים

ישראל הופכת מיום ליום למעצמה עולמית בתחומים רבים. לא מעט ישראלים לא יאמינו לכך אבל אנחנו מתמחים בתחומים שבעבר לא חלמנו אפילו להתחרות בהם עם המעצמות ששולטות בהם ביד רמה כבר מאות שנים. עם זאת, כיום אנחנו קוצרים מדליות ושבחים בכל רחבי העולם בתחרויות יין רבות ומביסים אפילו יקבים צרפתיים ואיטלקים בקטגוריות שונות. ואם באלכוהול עסקינן, גם תחום הבירה לא שוקט על השמרים ומבשלות הבוטיק שצצות תחת כל עץ רענן בארץ קוצרות אף הן את המקומות הראשונים בתחרויות ובכנסים שנערכים בנושא בירה ברחבי העולם. אי לכך, ישראל מארחת לעתים תכופות כנסים ואירועים רבים אליהם מגיעים אנשים ומומחים מכל קצות תבל. על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של האירוח שמייצגים מדינות אירופאיות או את ארצות הברית למשל, יש לדאוג לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, מסידורי שינה הולמים, דרך שירותי אוכל ראויים ועד לתחום של מוצרי פרסום.



מוצרי פרסום לכל כיס



אין כמו אירוע רב משתתפים או כנס שמאכלס מומחים כמועיל לקידום מכירות בתחום מסוים שמתקשר לאירוע או לנושא הכנס. למרות זאת, ישנה חשיבות ראשונה במעלה להקדיש חשיבה רבה לסוג מוצרי פרסום שיפרסמו את בית העסק ושיקדמו את המכירות שלו. מן הסתם בכנס של מומחים לסוגי סרטן שונים, לא נחלק קופסאות פח או מארזים לקופסאות סיגריות בדיוק כמו שבכנס של תזונאיות לא נחלק מזונות לא בריאים. לעומת זאת, בכנס של יועצים לגיל הרך, נוכל לעשות שימוש במטבעות שוקולד ממותגים למשל ובכנס של מועצת מגדלי הבקר נוכל לחלק אלפי נפנפים למנגל, כרעיון מקורי ומשעשע ולא פחות חשוב מכך – אפקטיבי.



החשיבות שבשימוש בתחום של מוצרי פרסום בכנסים



כאשר מבקר בכנס כלשהו עוזב את האירוע, יש לו בראש כמות עצומה של מידע והתרשמויות. בכנסים נערכות לא מעט הרצאות וחילופי מידע בין המשתתפים. אך מעבר למידע הלא כתוב, בתיקו של המבקר הממוצע ישנם עשרות עלוני מידע, סיכומי הרצאות וכמובן שגם תכנים פרסומיים. מן הסתם כפי שברור לכם, רוב רובם של החומרים האלה ימצאו את דרכם לפח המחזור הקרוב למקום מגוריו של המבקר בכנס. אי לכך האפקטיביות שלהם נמוכה מאוד. לעומת זאת, האפקטיביות שהינה מנת חלקו של השימוש במוצרים משעשעים, שימושיים ויעילים כדרך לקידום מכירות בכנסים היא רבה. אף בעל מקצוע לא יזרוק לפח האשפה מחזיק כרטיסי ביקור מהודר. בנוסף לכך, לוח שנה דקורטיבי שנושא את שם העסק שלך וכמה תמונות איכותיות של המוצרים שאתה משווק ייתלה כמובן על קירות ביתו או משרדו של האדם לו יחולק בחינם. מחקרים רבים מצביעים על האפקטיביות של חלוקת מוצרי פרסום במהלך כנסים שילוו את המבקר בכנס זמן רב לאחר שזה יסתיים. הצטרפו לאלפי בעלי עסקים שעברו לקידום העסק שלהם באמצעות מוצרי פרסום שחולקו בכנסים.

 

Google+