צרו קשר
מוצרי פרסום
הדמיית מוצרי פרסום
חיפוש מוצרים
חפש שם מוצר או קוד של המוצר

חיפוש קטגוריה
חפש שם של קטגוריה באתר


מוצרי קידום מכירות

מוצרי פרסום > מאמרים

                                                                                                                                                                                                                                             מוצרי קידום מכירות

עולם הפרסום עובר טלטלה רצינית בשנים האחרונות. תחומי מדיה שונים ששמשו בעבר את כולם הופכים להיות מנת חלקם של חברות ענק בלבד. נראה שאם בעבר, גם חברות יחסית קטנות יכלו ליהנות מהפריבילגיה של פרסום בטלוויזיה, הרי שמאחר וסף הגירוי של הצופה הממוצע עלה פלאים, הרי שהיום על מנת לייצר פרסומת אפקטיבית באמת, כזו שהצופה יפנים ויטמיע את המסר שלה וילך איתו לכל מקום, יש להשקיע סכומי עתק רציניים, לשכור משרד פרסום רציני וכך בתי עסק קטנים יחסית שרוצים להגדיל את המחזורים שלהם על ידי פרסום, מורחקים מהמדיה הטלוויזיונית שהופכת לזירה של ענקים בלבד. תהליכים שונים עוברים גם על אמצעי המדיה האחרים ומשנה לשנה נראה שהפרסום ברדיו מאבד מהאפקטיביות שלו והפרסום על שלטי חוצות ירד מגדולתו כבר לפני למעלה מעשור. נראה שהטרנד המוביל היום בעולם הפרסום הוא השימוש דווקא במגוון עצום של מוצרי פרסום וכמובן מוצרי קידום מכירות.

                                                      

מוצרי קידום מכירות אפקטיביים

 

נסו לחשוב לרגע – מה אפקטיבי יותר למשל לנוהג ברכבו – מסר קליט שמשודר למשך עשרים שניות ונבלע בבליל האינסופי של המסרים האחרים, הקשיים שבנהיגה ברכבי ארצנו ודיווחי החדשות או עץ ריח נעים שמרקד מולו ונושא את שמו של מכון שטיפת הרכב בו ביצע את השטיפה האחרונה? ובכן, עץ ריח כזה שעלותו לא מגיעה אפילו לשקל אחד לבעל בית העסק, יכול להוות פעמים רבות את ההבדל בין נהג שיבחר לרחוץ את רכבו שוב באותו המקום תוך נאמנות והזדהות עם מכון השטיפה לבין נהג שילך לרחוץ את רכבו במקום אחר. מוצרי קידום מכירות אם כך הם דוגמא מצוינת לכך שדרכי הפרסום הישנות מפנות את מקומן לתחום אחר, משתלם יותר, שכרוך בעלויות נמוכות יותר ומתאים ביותר גם לבעלי עסקים קטנים. כך אתם גם ודאי מבינים שמסר שיווקי שמועבר בפרסומת על שלט חוצות ענק אפקטיבי במידה פחותה ביותר יחסית למסר שיווקי שמתנוסס על הספל  שממנו אתם לוגמים את קפה הבוקר שלכם.

 

מוצרי קידום מכירות לכולם

 

בעקבות ההתקדמויות הטכנולוגיות בתחום, כיום הענף של מוצרי קידום מכירות מסוגל לפנות לסוגים שונים של לקוחות פוטנציאלים ולהקיף לא רק בעלי מקצוע שונים אלא אף לקוחות מטווחי גילאים שונים. בעלי עסקים קטנים טועים כשהם חושבים שהתחום מתמצה בהדפסה על גבי מחזיקי מפתחות ופותחני בקבוקים. הדבר היה נכון אולי לעשורים הקודמים, אבל חברת "סתיו" שהתחילה את דרכה בשנת 1980, הקפידה לפתח את התחום וכיום היא מובילה אותו ביד רמה תוך שהיא דואגת לפתח אותו ללא לאות ופעמים רבות בעקבות בקשות מעניינות שמגיעות מלקוחותיה הוותיקים כמו גם החדשים. הצטרפו עוד היום לאלפי הלקוחות של חברת "סתיו" ברחבי הארץ שנהנים מעלייה מתמדת בקהל הלקוחות שלהם הודות למוצרים השימושיים והחכמים ושיטות המיתוג המתקדמות של "סתיו".
 

Google+