צרו קשר
מוצרי פרסום
הדמיית מוצרי פרסום
חיפוש מוצרים
חפש שם מוצר או קוד של המוצר

חיפוש קטגוריה
חפש שם של קטגוריה באתר


קידום מכירות בעזרת כתיבה שיווקית

מוצרי פרסום > מאמרים

המושג כתיבה שיווקית הפך להיות נפוץ יותר ויותר בימנו. תוכן שהוא שיווקי לא מיועד רק לצרכי שיווק עבור אתרים ודפי נחיתה, כתיבה שהיא שיווקית לחלוטין תהיה ראויה להיות המשווק שיקדם כל עסק, בכל מדיה - בלוג, פורום, רשת חברתית, דיוור ועוד.  

כתיבה שיווקית לא עוסקת במכירה אקטיבית ישירה, אלא היא תעסוק במלאכה שטמונה בכוח  השכנוע שהמקור שלה ינבע מהכרה עמוקה של מאפייני השוק, הכרה של כל מתחרה בשוק, התנהלות של גולשים, הכרה של המוצר על בוריו והצפה של כל תכונותיו החזקות, תיעול שלהן וגיבוש רעיון מרכזי שאותו ניתן להעביר לקורא – לגולש, באמצעות תוכן כתוב, במטרה לשכנע אותו ולהניע אותו לפעולה של יצירת קשר עם החברה או העסק, רכישה של מוצרים ועוד.

קווי האופי של הכתיבה השיווקית

חיזור אחר הגולש - תוכן שיווקי יחזר אחרי הגולש, יגרה אותו, ירגיע את כל החששות שלו, ייצור אצלו סקרנות ועניין באמצעות מילים ומונחים חיוביים. הוא גם ידבר אל הגולש בגובה העיניים בגוף ראשון ויתייחס לשני המינים כאילו הם אחד.

שאלות רטוריות - בתוכן שיווקי חשוב לשאול שאלות כשלגולש כבר ברורה התשובה, אך הוא עדיין מקבל דגש ותחושה שהוא מבין במה מדובר.

הזדהות - תוכן שיווקי חייב ליצור תחושת הזדהות גדולה עם הגולש, עם הבעיות שלו, עם כל מצוקה ותחושה, ולהעביר לו את המסר שיש מי שמבין אותו ונמצא יחד אתו.

חזקות ויתרונות – כתיבה שיווקית תפרוס את כל החזקות והיתרונות של המוצר או כל דבר שאותו נהייה מעוניינים לשווק באמצעות התוכן, ותעניק מידע ענייני לחיפוש של הגולש.

כתיבה שתקל על הגולש – כתיבה זו תקל על הגולש בכך שהיא תעכל עבורו את כל הנתונים ותסביר לו את היתרונות בצורה הכי ברורה וחווייתית כאילו היא מימשה לאותו גולש את כל המשאלות.

עיצוב התוכן - לעיצוב של תוכן שיווקי תהייה השפעה גדולה, בדיוק כמו המראה החיצוני של המוצר שאותו אנו מנסים למכור ולעניין. עיצוב התוכן הוא משמעותי כיוון שהגולש סורק כבר בהתחלה את הפסקה הראשונה שתכריע אם הוא ימשיך בקריאה, לכן רצוי שהגולש יקבל רושם ראשוני טוב שיגרה אותו להמשיך לקרוא. את אלה תוכלו ליצור על ידי פונטים מתאימים, גדולים וקריאים, רווח בין פסקאות ושורות, שימוש נכון בטכניקה של דגשים, צורות, טבלה או גוון, התאמה של מבנה הטקסט למאפייני הגולשים ולאופי של מי שמיועד לקרוא את התוכן (צעירים, מבוגרים).

כל אלה ועוד יובילו וינווטו את הגולש לפעולה יקלו עליו את כל מלאכת הקריאה וההבנה של המסר אותו אתם מעוניינים להעביר בקלילות ובנעימות, הן במילים והן בעיצוב הטקסט. כל אלה יחד יהיו התנאים שיעודדו את הגולש להפוך להיות לקוח.