צרו קשר
מוצרי פרסום
הדמיית מוצרי פרסום
חיפוש מוצרים
חפש שם מוצר או קוד של המוצר

חיפוש קטגוריה
חפש שם של קטגוריה באתר


חשיבותן של פעולות קידום מכירות לפני החגים

מוצרי פרסום > מאמרים

מה החשיבות האמיתית של פעולות קידום מכירות בתקופת החגים

 

כבר מזמן לא מדובר בתשורה או בסמל סטטוס. מתנות לחג המוענקות ללקוחות ולעובדים הינן בעלות אפקט מדהים על אופי החברה ועל פעילותה, על הצלחתה ועל יכולתה להתמצב ולהשריש את ערכיה המרכזיים בקרב קהל הלקוחות הרלוונטי. הענקת מתנות לחג יכולה להעלות את רווחי המכירות של העסק שלך ולבסס את התדמית בחברה תוך שמירה על ROI גבוה. השקעה חד פעמית במתנות פרסום לחג מניבה רווחים המשכיים לשנים רבות.

חגים – העת המתאימה ביותר לשיווק

דווקא בזמן החגים, כשהעובדים מתפזרים איש איש לביתו ונפגשים עם חברים ומשפחה, זהו העיתוי המוצלח ביותר להענקת מתנות. עטים יוקרתיים או מצעים, סטים לאירוח הנושאים את לוגו החברה ואפילו צ'ופרים יוקרתיים כגון מסג' בחסות החברה – כל אלו מחזקים את תחושת השייכות בקרב העובדים שלך ומגייסים אותם לפעילות קד"מ גם בזמן החופשה. מתנות אלו יכולות להוות מקור לגאווה בקרב חברים ומשפחה ותוך כך לקדם את הפרסום והשיווק של החברה בהשקעה כספית חד פעמית.

 

פעולות קידום מכירות

 

 

 

 

 

 

 

המטרות המושגות באמצעות מתנות לחג

הענקת מתנות ללקוחות הינה בגדר פעילות קידום מכירות המסייעת למיצוב שם החברה והתדמית הציבורית שלה. בין שיהיו אלו חולצות יוקרתיות או לוחות שנה פשוטים הנושאים את שם החברה, לפעילויות הקד"מ ישנן תוצאות מרשימות והישגים משמעותיים הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. הפירות של מתנות לחג באים לידי  ביטוי בתוצאות עקיפות ולא בהכרח ישירות:

החדרת מותג  חדש בסדרת מוצרים לתודעת הקהל, קידום מכירות של מוצר קיים לשוק מסוים, כניסה לנתח שוק חדש שהחברה לא התנסתה בו קודם לכן, מיצוב החברה בשוק, מיתוג או קידום של תהליך אסטרטגי כמו מיזוג חברות או מוצר חדשני ועוד. על מטרת המתנות לחג יש להחליט מראש עם אסטרטג מקצועי בשירותי מיקור חוץ או המעניק את שירותיו כשכיר.

מגוון רחב של מתנות לחג הניתנות בחכמה ובמסגרת תהליך שיווקי אסטרטגי יכולות השיג תוצאות שאפילו לא חלמת עליהן. בחירת סלוגן מנצח, הענקת מתנות ללקוחות פוטנציאליים ומסע פרסום מתוכנן במקצועיות יביא לתוצאות מרשימות בתוך זמן קצר.