צרו קשר
מוצרי פרסום
הדמיית מוצרי פרסום
חיפוש מוצרים
חפש שם מוצר או קוד של המוצר

חיפוש קטגוריה
חפש שם של קטגוריה באתר


על שלטים וחנויות בעולם המכירות

מוצרי פרסום > מאמרים

 

בעולם המכירות של ימינו, אין קנייה בחנות בלי "חוויית קנייה": התחרות העזה בכל תחום כמעט מאפשרת ללקוחות, כלומר לנו, להיות בררנים ולהיכנס רק לחנויות שמחזרות אחרינו באמצעות יצירת חוויית קנייה נעימה (וכמובן משתלמת).

 

אחת הדרכים המרכזיות ליצור חוויה שכזו היא באמצעות שילוט, פנימי וחיצוני.

 

שילוט חיצוני – הדרך של החנות לומר שלום

 

שלטים למשרדים וחנויות יוצרים את הרושם הראשוני, ועל כן כדאי להשקיע בו מחשבה ותכנון.

 

בראש ובראשונה זהו השלט הגדול שמבהיר לעוברים ושבים באיזו חנות מדובר: שלט זה הוא הרבה יותר מסתם הצהרה אינפורמטיבית בלבד הכוללת את שם החנות, אלא הזדמנות להעביר – באמצעות פונטים, צבעים, צורה, אלמנטים מיוחדים כגון תאורה וכו' – את הערכים המייחדים את החנות ולמשוך אליה לקוחות פוטנציאליים. בפרט חשוב להקפיד כי השלט לא יהיה שבור/ רופף/ חלוד/ מלוכלך/ עם שגיאות כתיב, שכן כל אלה ייצרו לעסק תדמית שלילית.

 

מרכיב מהותי נוסף בהיכרות הראשונית של הלקוח עם החנות הוא חלון הראווה שלה (באמצעות תצוגה או פוסטרים מושכי תשומת לב), ועוד אופציה שאפשר למקם מחוץ לחנות היא רול אפ מושקע שמכריז על מבצע אטרקטיבי או סחורה משובחת באופן כללי.

 

שילוט בתוך החנות – הדרך ליצור עבורו מסלול מושלם

 

אם שילוט חיצוני נועד לברך את הלקוח הפוטנציאלי לשלום ולגרום לו להיכנס פנימה, שילוט פנימי נועד לסייע לו להתמצא בחנות, להרגיש בה בנוח – ובסופו של דבר גם לרכוש כמה שיותר מוצרים.

 

השלטים המוצבים בתוך החנות חייבים להיות מאירי עיניים, בולטים, ברורים וכמובן בשפה עיצובית אחידה המתאימה לעיצוב החנות באופן כללי. שלטים אלה יכילו אינפורמציה חשובה כמו שמות המחלקות השונות, ובנוסף מסייעים לבעלי החנות לכוון את הלקוחות אל הנתיבים הרצויים מבחינתם – לדוגמה, אל פינת מבצעים, או אל אזור שבו מוצגים מוצרים חדשים שכדאי להכיר אותם ללקוח.

 

חשוב לזכור שלקוחות רבים נרתעים מ"התנפלות" של אנשי מכירות. גם הצורך לפנות לצוות החנות כל פעם שמחפשים משהו פוגם משמעותית בחוויית הקנייה ועלול אף לגרום ללקוח פוטנציאלי שכבר נכנס לחנות לשוב על עקבותיו ולצאת ממנה – כך שכדאי להשקיע בשילוט ברור, ובמיוחד כזה המבוצע בידי אנשי מקצוע מיומנים. שלטים שכאלה יעבירו מסר של איכות מוקפדת ויחזקו את תדמית העסק בעיני הנכנסים לחנות.