צרו קשר
מוצרי פרסום
הדמיית מוצרי פרסום
חיפוש מוצרים
חפש שם מוצר או קוד של המוצר

חיפוש קטגוריה
חפש שם של קטגוריה באתר


מוצרי פרסום לקידום מכירות

מוצרי פרסום > מאמרים

אנחנו חיים בעולם שמשתנה ללא הרף. אנחנו נפגשים פחות עם חברים כיוון שאנחנו מבלים ותר זמן בעבודה, אבל פתאום אנחנו מחדשים קשרים עם חברים שלא ראינו מאז גיל הגן ומכרים מחו"ל איתם לא דיברנו שנים חוזרים ומתקרבים מדי יום. אנחנו מאמינים שאיכות החיים שלנו עולה משום שאנחנו נוהגים במכוניות חדישות יותר וגרים בבתים מרווחים יותר אבל לעתים קרובות מאוד כל זה בא על חשבון זמן איכות משפחתי. לא רק העולם האישי שלנו משתנה, אלא גם העולם בכללותו. וזה בא לידי ביטוי לא רק בהתחממות האקלים, בהיחלשות של שכבת האוזון ובהמסה של הקרחונים אלא בשווקים רבים וביניהם שוק הפרסום שמושפע מאוד מהצורה בה אנחנו קולטים מסרים ומעבדים אותם. בכל המובנים, העולם בו אנו חיים משתנה ודרך אחת לשים לב לכך היא הירידה בקרנו של הפרסום באמצעי המדיה השונים ועלייה של תחום נרחב ומתקדם של מוצרי פרסום לקידום מכירות או בקצרה מוצרי קידום מכירות.



מוצרים פרסומיים וקידום מכירות איכותי



שאיפתו המרכזית של כל יצרן היא לדאוג לכך שקהל הלקוחות שלו יהיה רחב ככל האפשר. לצורך כך הוא צריך ראשית להגיע לכמה שיותר אנשים ודבר שני, כאשר הוא מגיע אליהם, הוא צריך להישאר איתם. אחת הסיבות לכך שקידום מכירות תוך שימוש באמצעי המדיה השונים כבר לא אפקטיבי כבעבר היא שאנחנו מוצפים בכמויות אינסופיות של מידע מדי יום ובאופן הטכני הבסיסי ביותר, אין לנו שום יכולת לעבד את כולן ולהפנים אותן וכך יוצא שבעי עסקים שונים משקיעים הון עתק בשיטות פרסום שאמנם משיגות את היעד הראשוני שהוא תפוצה נרחבת והגעה לקהל לקוחות גדול, אבל מפספסות לחלוטין את החלק השני והחשוב לא פחות של הישארות עם האנשים האלה. למרות שניתן להשתמש במניפולציות רגשיות על מנת לחדור ללב, כיום נראה שהרבה יותר זול, כנה ובטוח הוא להשתמש בטריקים שיווקיים על מנת לחדור לכיס הפנימי של החולצה, לשולחן המנהלים, למגירת הסכו"ם או לארון הכוסות בבית הלקוח הפוטנציאלי. פה בדיוק מוצרי קידום מכירות משחקים תפקיד מפתח.



מוצרי פרסום לקידום מכירות ודאי



מאחר ותחום מוצרי קידום מכירות נמצא היום תנופה לאחר שהיה רדום למשך מספר שנים, בתי עסק רבים נוטים לחשוב כי הם יודעים עליו את כל מה שיש לדעת ואינם צריכים עוד ללמוד דבר. ההפך הוא הנכון. כל התחום המודרני של שימוש במוצרים על מנת לקדם מכירות עבר תהפוכות לא מעטות ומתיחת פנים נרחבת ועל ידי שימוש בטכנולוגיות חדישות הגענו למצב בו ניתן למתג כל מוצר שהוא, ממוצרים זולים בעלות של פחות משקל אחד שעדיין יהיו מיוצרים באיכות ברמה כזו שתספק להם אורך חיים מסוים ומשביע רצון, ועד למוצרים בשווי של מאות שקלים. מדובר בתחום שנוגע למוצרים שנמצאים בשימוש יומיומי מתמשך ממגנטים למקרר, דרך מוצרים לשעות הפנאי כגון נפנף למנגל ואף למוצרים אכילים כגון מסטיקים, מטבעות שוקולד ועוד בעלי מיתוג. מספיק שתעיינו כמה דקות בקטלוג המפורט של "סתיו" באתר כדי לגלות עולם חדש של אפשרויות.

 

Google+