צרו קשר

צרו קשר    צרו קשר
מוצרי פרסום
הדמיית מוצרי פרסום
חיפוש מוצרים
חפש שם מוצר או קוד של המוצר

חיפוש קטגוריה
חפש שם של קטגוריה באתר


מוצרי פרסום ללא עלות

מוצרי פרסום > מאמרים

מוצרי פרסום ללא עלות ע"י ספונסר

חשיבות הנראות העסקית

בעלי עסקים קטנים כגדולים יודעים ומבינים כי יש חשיבות עליונה לנראות עסקית. נראות עסקית הינה כמות החשיפה של העסק באפיקי המדיה השונים, במטרה להחדיר את העסק לתודעת הלקוח. ידוע כי שיווק ופרסום הינה הדרך להגדלת החשיפה וזו גם אחת העלויות הגבוהות של העסק.

פלטפורמות שיווק ופרסום

כיום האינטרנט משמש כפלטפורמת פרסום המאפשרת נראות עסקית בעלות נמוכה יחסית וזו הסיבה שמרבית העסקים בוחרים להשתמש בה. לפיכך התחרות על נראות עסקית בפלטפורמה זו הינה גדולה. בנוסף ידוע כי פרסום שאינו באינטרנט, כגון: מודעות בעיתונות, ברדיו ובטלוויזיה, דורשים תקציב גדול ומרבית העסקים אינם מסוגלים לממן פרסום מסוג זה. אך האם חשבת כי קיימת עוד דרך לפרסום אשר לא דורשת תקציבים נפוחים?

מוצרי פרסום לכולם:

התשובה לכך טמונה במתן מוצרי פרסום וקד"מ. במוצרים מעין אלה אנו נתקלים בכל מקום, אלה הם העטים, הקלסרים, היומנים, לוחות השנה, פתקי תזכורת, שעונים ועוד עולם שלם של מוצרים, אשר נושאים את שם ולוגו העסק. העסק נותן את מוצרי הפרסום ללקוחותיו כמתנה, במטרה להודות להם ולתת להם יחס אישי. כמות החשיפה שמוצרים אלו מקבלים הינה גדולה ולפיכך מגבירים את מודעות הלקוח לעסק. מוצרי פרסום מהווים פלטפורמה שיווקית בעלות נמוכה. לפיכך יחס עלות/תועלת של מוצרים אלו הינו גבוה, לכן מדובר על השקעה משתלמת ביותר עבור העסק.

האם ניתן לצמצמם בעלויות מוצרי הפרסום?

התשובה לכך היא "כן", למרבית העסקים ניתן למצוא שיתופי פעולה עם עסקים בעלי אינטרסים זהים לעסק שלהם ובכך לצמצם את ההוצאה על פרסום וכמו כן מוצרי קד''מ בטלה לחלוטין.
לדוגמא: בית קפה אשר ממוקם בצמוד לתיאטרון יוכל להגדיל את כמות הלקוחות אשר מגיעים לעסק שלו על ידי קידום התיאטרון – כלומר, הגדלת מחזור הלקוחות של התיאטרון תשפיע באופן ישיר על מחזור הלקוחות בבית הקפה. לפיכך, לבעל בית הקפה אינטרס מובהק לקדם את התיאטרון ולכן ישתתף בהוצאות מוצרי הפרסום ואף יממנם באופן מלא.

כאמור, בית הקפה ממן מוצרי פרסום אשר נושאים את הלוגו שלו כמו גם הלוגו של התיאטרון ואשר מחולקים ללקוחות התיאטרון כאות תודה על הגעתם לצפות בהצגה. הלקוחות נחשפים לשני בתי העסק במקביל, ולאחר ההצגה לרוב יבחרו לשבת בבית הקפה הצמוד לתיאטרון, בכך בית הקפה יגדיל את מחזור הלקוחות שלו ולפיכך את מחזור ההכנסות. כמו כן, הלקוחות יוצאים מהתיאטרון בהרגשה טובה כי קבלו מתנה, ולכן בפעם הבאה יבחרו להגיע לאותו תיאטרון ואף יספרו על כך לחבריהם.
המשמעות היא שלבית הקפה משתלם להשתתף בהוצאה על מוצרי פרסום אשר יוצרים חשיפה לתיאטרון ולבית הקפה. ההוצאה הכספית מזערית לעומת התועלת הכלכלית הטמונה בהשקעה זו.

כאשר מחפשים עסקים ליצירת שיתוף פעולה מסוג זה, המחשבה המובילה צריכה להיות קהלי מטרה זהים, וסימביוזה בין העסקים – שיתופיות ותלות הדדית.
דוגמא נוספת לשיתוף פעולה: "האגודה למלחמה בסרטן" וחברה המייצרת מקדמי הגנה – נניח ד"ר פישר. לד"ר פישר יש אינטרס לקדם את "האגודה למלחמה בסרטן" שהרי חשיפה לשמש מסוכנת והדרך להגן על עור הגוף הוא מקדמי הגנה המיוצרים על-ידי ד"ר פישר. לפיכך ד"ר פישר יממנו מוצרי פרסום אשר "האגודה למלחה בסרטן", ובכך יפנו לצורך של קהל המטרה, בעלות נמוכה יחסית ורמת חשיפה גבוהה אשר יתרום משמעותית לנראות "האגודה למלחמה בסרטן" ולנראות של ד"ר פישר ובכך תגדיל את מכירות מקדמי ההגנה של ד"ר פישר.

שימוש במוצרי פרסום הינו פתרון פרסומי מושלם לשיתופי פעולה אלו משום עלויותיו הנמוכות יחסית, והחשיפה הנרחבת לקהלי מטרה זהים.
שיתופי פעולה מעין אלו ניתן ליצור לכל עסק בכל תחום, עם קצת יוזמה ויצירתיות.

המאמר נכתב באדיבות סתיו מוצרי פרסום.