צרו קשר

צרו קשר    צרו קשר
מוצרי פרסום
הדמיית מוצרי פרסום
חיפוש מוצרים
חפש שם מוצר או קוד של המוצר

חיפוש קטגוריה
חפש שם של קטגוריה באתר


מוצרי פרסום > ביגוד | טכסטיל > רקמה על מגבות

רקמה על מגבות

 

הדפסה על מגבת
29 ליחידה
הדפסה על מגבת
קוד: 3932 לפרטים נוספים
מגן זיעה ליד
10 ליחידה
מגן זיעה ליד
קוד: 4271 לפרטים נוספים
מגבת משחקים
38 ליחידה
מגבת משחקים
קוד: 1870 לפרטים נוספים
מגבות רקומות
25 ליחידה
מגבות רקומות
קוד: 332 לפרטים נוספים
מגבת עם רקמה
20 ליחידה
מגבת עם רקמה
קוד: 181 לפרטים נוספים

 

חלוק רחצה רקום לעובדים שלך

 

שילוב נהדר בין חלוקים ומגבת הוא לא פחות מחלוק מגבת - מוצר יחודי ושימושי שכל אחד ישמח לקבל, הן הלקוחות שלהם תוכלו להעניק את המוצר כמתנה או שי לחג וכן העובדים , רקמה על מגבת מוצר פרסום שמוענקת המתנה.

חלוקים ,הדפסה על מגבות בקטגוריה זו הם בכל סוגי הגדלים ובמגוון של צבעים, על מנת שנוכל להתאים בצורה הכי טובה שאפשר את המגבת לצבעי לוגו החברה או לכל צורך אחר שתראו לנכון.

 

 

רקמה על מגבות 

כאשר מחליטים להעניק מתנה לעובדים או ללקוחות של החברה,רקמה על מגבות או מגבות רקומות, קיימות אפשרויות בחירה רבות של רקמה על מגבת. באספקה מיידית ניתן לבחור מבין דגמים רבים של מגבות ממותגות: מגבות פנים, מגבות גוף, מגבות חוף, חלוק מגבת, מגבות ספורט, ועוד ועוד. מחיר כל יחידה ייקבע לפי דגם המגבת עליה מתבצעת הרקמה וכן סוג הרקמה עצמה- מספר המילים, גודל הרקמה וצבעי הלוגו הנרקמים על המגבת.
רקמה על מגבות היא מתנה ייחודית ומפנקת, ובעיקר שימושית מאד, שהרי מי מאיתנו לא משתמש במגבת? רקמת הלוגו של החברה על המגבת משדרגת את המגבת למוצר שיווקי ופרסומי ומאפשרת הענקת המגבת כשי או מתנה ללקוחות או לעובדים במועדים או בחגים מסוימים.מגבת ממותגת מבד מיקרופייר עם הדפס צבעוני איכותי מלא על כל שטח המגבת
רקמה על מגבת יכולה להיות מתנה יוקרתית או מתנה פשוטה יותר, תלוי, כאמור, בגודל וסוג המגבת ובמספר המילים על מגבות רקומות, אך היא תמיד מהווה מתנה שימושית שכיף לקבל. אם אתם מעוניינים להעניק לעובדים או ללקוחות שלכם מגבת רקומה, פנו אלינו בהקדם ואנו נציע לכם ממגוון האפשרויות שלנו, את המתנות שהכי תתאמנה לכם. 

1 2